söndag 21/9

Ligger redan i sängen fast klockan bara är lite före nio. Jag som förut var en riktig nattuggla lägger mig tidigt nuförtiden. Men jag ska inte sova än utan läsa ett tag. Fattar inte vart den här helgen tog vägen. Igår var vi hos mor min (inte största grabben) o grattade henne på födelsedan. Idag var min sambo o jag till Östgöta camping i Mantorp o kollade på husvagnar och husbilar. Dom hade ett litet jippo där, bl a var Zillah o Totte där (hon som vann talangjakten förra året)
Det fanns många snygga husvagnar men våran är ändå bäst både utseendemässigt och prismässigt. Åt på Max i Linköping på hemvägen. Köpte ett par fiskars köksknivar på Hjula, jag är dötrött på dom slöa knivasen vi hade innan.
Har ingen lust alls att jobba imorrn men vad har man för val, det är väl bara att masa sig dit.
Nu får katterna va tillsammans hela dagarna, även imorrn när vi jobbar. Trodde aldrig att det skulle gå bra at släppa ihop dom så fort men det gick ju över förväntan. Nu står det 3 kattlådor på rad på toan däruppe, en stor, en lite mindre, och så den minsta till kattungen. Jag köpte en kattlåda för 99kr o nu säljer dom både kattlåda, kattspade o matkål för 79, typiskt!
Jag ska fortsätta att tänka på vad jag stoppar i mig så kommer jag förhoppningsvis sakta men säket gå ner ännu mer i vikt. Nu känner jag mig ju lite taggad när jag lyckats gå ner några kilon. Det är alltid värst innan man går ner dom första kilona, sen går det lättare.
Nu har gulliga Gosan lagt sig hos mig här i sängen, här "slipper" hon ju undan från kattungen. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0