- 5 kilo!!!

Jag är så glad för att jag lyckats gå ner 5 kilo sen tidigt i somras! Gudarna ska veta att jag verkligen försökt, men först nu börjar det "lossna". Sista tiden har jag ätit mycket mindre, inte för att jag gått in för det, utan helt enkelt för att jag inte varit sugen på nåt speciellt. Men precis nu har jag ätit Ekströms smulpaj, ni vet den i 4:ans reklam, som man bara häller i  en form och ställer in i ugnen. Hallon och björnbär var det, riktigt gott! Det var "minstingen" som fixade till den ska jag kanske tillägga. Och vaniljsås till förstås.
Iallafall, jag har bantat i perioder ända sen jag var tolv år, det var då jag började tycka jag var fet fast jag egentligen bara var småknubbig. Jag hade ett ganska stört förhållande till mat på den tiden, höll på och bakade varje dag nästan men unnade mig knappast att smaka själv. Sen gick åren och med dem kilona och sista 10-15 åren har jag VERKLIGEN haft anledning att banta! Men hur jag än försökte så gick det inte.Jag kunde efter stor möda gå ner några kilon men gick snabbt upp dem igen. Till slut anade jag oråd och gick o kollade ämnesomsättningen. Och mycket riktigt så var den alldeles för låg så nu äter jag Levaxin sen drygt ett år tillbaka. Förhoppningsvis kommer jag så småningom ner i normalvikt.
Tja, annars är allt som vanligt o katterna mår bra liksom resten av familjen. Må gott!

Kommentarer
Postat av: Monica

-5 kg Wow grattis vad bra. Det är inte lite det, 5 kilo minus.

2008-09-16 @ 21:53:42
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Josse

Grattis! Bra gjort!

2008-09-18 @ 14:01:26
URL: http://yosofine81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0