helg igen...äntligen!

Det är fredag kväll, klockan är halvtolv och jag har inte lagt mig än, jag som alltid lägger mig så tidigt nuförtiden. Jag är extremt glad att det äntligen är helg och att man får sova ut imorgon o slipper gå upp kl sex. Det är ingen hit precis.
Har lagt ut lite bilder på min blogg som synes, som vanligt mest kattbilder, ja nästan BARA kattbilder.
Det märks nog att jag verkligen älskar katter. Gosan har inte kissat nåt mer på golvet som tur är. Star o Zlatan har jagat runt varandra o haft kul. Imorgon ska den lille få gå ut igen, nu behövs ingen katt-sele längre. Fast jag är ju med hela tiden.
Pratade med min bror från Örebro förut i telefon, han trodde att han skulle tvingas avliva sin 17-åriga katt men nu verkar det som hon är bättre igen tack o lov. Man vill ju inte att katterna ska lida.
Nu ska jag lägga mig o läsa, sen ska jag ta på min både älskade o hatade "snark-mask". Älskad för att den ger mig en normal sömn och hatad för att det kan va bökigt att sova med den på o att jag får märken i ansiktet av den, folk kan ju tro att jag blivit misshandlad! Men hellre det än att gå runt i ett ständigt töcken av trötthet.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0