söndag

Har nyss haft kattungen utsläppt i hela huset, han vill ju inte bara sitta i ett rum och glo. Star är ute och Gosan har gömt sig i sovrummet tror jag. Bägge har fräst lite på honom. Till nästa helg räknar jag med att kunna släppa Zlatan ihop med Gosan och Star.Nu får dom vänja sig vid varann korta stunder i taget så länge. Jag vill ju inte att dom ska klå upp den lille.
Det är lite som att ha en bebis, när han känner sig ensam i rummet så skriker han. Men oftast är det någon hos honom.
Usch, idag är det kvavt på nåt vis, jag har varit genomsvettig. Igår bakade yngste sonen jättegod morots-kaka. Sen hjälpte jag honom städa på sitt rum. Han sorterade massor av Kalle Anka i nummerordning, han kanske säljer dom till nån loppis sen. Idag har jag inget särkilt inplanerat. Jag kommer nog spendera en stor del av dagen med kattungen, för imorgon är det ju arbetsdag och då blir han ensam. Nej det blir han inte förstås för sambon börjar jobba på eftermiddan och jag slutar halvtre. Men han ägnar sig ju inte lika mycket åt kattungen för det var ju inte han som ville ha den.
Nu ska jag ta lite fika. Kanske skriver mer senare idag.

Kommentarer
Postat av: Josse

TACK så mkt!! :)

Ja det är synd att man inte träffas..evigheter sen man träffade er o alla andra...

Ja jag såg hans blogg o det var juh inte mkt han skriver! :)

Söta o knasiga katter ni har! :) Stars liggstil är nog ganska unik!

ha det gott!

Kram

2008-09-07 @ 13:18:00
URL: http://yosofine81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0