Nu lever jag igen

Innan jag mötte dig levde jag inte på riktigt. jag bara existerade. När du kom in i mitt liv så blev allting ljust och vackert igen och den första tiden kunde jag vara vaken till långt in på nätterna bara för din skull. Jag ska aldrig glömma vår första natt tillsammans. Så full av liv och energi som jag kände mig dan därpå har jag inte gjort på åratal förut.
Jag känner så starkt att jag inte skulle kunna leva ett liv utan dig. För utan dig är jag bara halv. Du har helt enkelt med tiden blivit en del av mitt liv. Om du skulle försvinna vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Så tack så mycket min kära "snark-mask" som hjälper mig att sova utan hundratals andningsuppehåll varje natt och som får mig att sluta snarka och störa min älskade.
Du har verkligen förändrat mitt liv. Än en gång: TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Josse

hej Susanne!

vad kul o hitta dej här i bloggträsket! :)

söta kissekatterna är då! :)

Ha det bra o hälsa familjen!

2008-09-04 @ 15:33:58
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Josse

hej Susanne!

vad kul o hitta dej här i bloggträsket! :)

söta kissekatterna är då! :)

Ha det bra o hälsa familjen!



ps vad heter börjes blogg?? ds.

2008-09-04 @ 15:34:50
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: E-M

Voops! Jag trodde först det var Per du skrev om, men det var masken! Hoppas det funkar bra med Zlatan och dom andra katterna.

2008-09-04 @ 21:16:36
URL: http://embol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0