lördag

Varit jätteslö idag, gick inte upp förrän tolv. Kattungen har varit i hela huset ända sen dess förutom en liten stund då han sov inne i datarummet. Sambon har jobbat hela dan, 12 timmar, fattar inte hur han orkar. Och imorgon likadant igen.
Varit ute en stund med Zlatan. Igår köpte jag ett klösträd till katterna. Än är det bara Zlatan som använt det. Det kostade bara 249 kr på Ö&B, annars brukar dom vara dyrare.
Nu ska jag fortsätta att sortera, slänga och plocka undan grejer som jag började med förut. Jag som hatar att städa har visst blivit riktigt ordningsam "på gamla dar".
Zlatan springer runt och jagar ett ekollon på golvet, det tycker han är så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0