Kattbilder

Här är dom utlovade bilderna på katterna, ena sonen hjälpte mig lägga in, bra bilder va? Dom är tagna idag och igår. Observera svansen på Star, jag vet ingen katt som ligger så konstigt som henne, helt platt och svansen upp! Iallafall, Zlatan sov i storebrorsans rum inatt och tio imorse hämtade jag upp honom till datarummet. Sen när Star var utomhus och Gosan var på balkongen så släppte vi lös Zlatan här på övervånigen, Han gick omkring och tittade nyfiket på allt. På en av bilderna kollar han in min dator.
Sen lät jag båda dom stora katterna träffa på Zlatan, Gosan morrade och fräste, Star höll sig lite lugnare. Jag höll dom under uppsikt förstås.Nu är kattungen i datarummet och Gosan ligger här i soffan bredvid mig och spinner. (Min dator är inte i dator-rummet, där är grabbarnas  datorer)
Nu mår min sambo dåligt igen, jag tycker han ska ringa läkare och få hjälp, det kan ju inte vara meningen att han ska gå omkring och vara illamående och ha ont i magen. Kanske det är effekten av sprutan han fick mot cancern.  Ska snart åka och handla, får se om han orkar följa med.                                                                                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0