söndag...

P har jobbat hela helgen, jag har varit hemma förutom varit o handlat. Det har varit regnigt o grått men trots det ville Zlatan ut flera gånger. Han får gå ut själv nu. Men som tur var var han inte ute när jag hörde ett himla liv ute, det var däremot Gosan o Star o jag rusade mot dörren när jag hörde en katt skrika o fräsa. Det var Gosan som skrek åt en svartvit hankatt som brukar komma på besök ibland. Men det hann aldrig bli nåt slagsmål.
Lite senare låg både Star o Zlatan bredvid varann på hyllan i hallen, så sött!
Jag har hällt upp rårörd svartvinbärsaft på flaskor, nu har jag både rabarber, röda vinbär, svartavinbärssaft och även äppelmos som jag gjort själv. Så jag måste ju säja att jag varit ganska duktig!
Imorrn ska jag till läkaren på förmiddan. Nu har jag plötsligt 2 läkartider, fick en kallelse i fredags när jag redan ringt o fått en på förmiddan. Men jag får väl gå på bägge två. Har inte lust att göra nåt om dagarna men jag tvingar mig själv att göra saker. Emellanåt ligger jag på soffan o bara vilar. Jag är glad om jag åtminstone får en eller två saker gjorda per dag.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan!

Hur har du det om dagarran?

Har det gått bra på läkarbesöket/besöken?

2008-10-07 @ 13:03:51
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0