fredag 3/10

Nu känns det som en sten har lossnat från mitt bröst. Ringde till min husläkare nyss, på min hemort. Det var hon som sjukskrev mig nån vecka i våras när den andra läkaren vägrade. Sa precis som jag kände det o här var det inte tal om att vänta fram till november på att få träffa en läkare utan jag får komma dit redan på måndag så ska hon ordna ett sjukintyg. Tur att det finns förstående läkare! Den andra känns som om hon inte lyssnade på mig. Sen verkar det knäppt att dom ville sjukskriva mig när jag själv INTE ville men när jag BAD om det, då blev det nobben!
Nåja, nu känner jag iallafall att nån fatttat att det är allvar.
Gosan o Zlatan har fart runt här o jagat varndra, nu törs Gosan äntligen säja ifrån lite o springer inte bara iväg som hon gjorde förut. Zlatan är helt vild ibland o leker med allt han kommer åt, förut hade han rivit sönder en massa papper på golvet av en rulle han knuffat ner. Vissa växter får jag sätta undan också, annars ger han sig på dem. Men man kan ju inte låta bli att älska honom iallafall den lilla sötnosen! Älskar alla mina katter o min familj. Vad skulle jag göra utan dom, det vet i fan.
Idag är det exakt 6 år sen min älskade katt Tussen dog, han blev 15 år. Ska sätta blommor på hans grav sen. Idag fyller också den "riktiga" Zlatan (Ibrahimovic) 27 år hörde jag på radion förut.
Nu skallrar Gosan med tänderna, hon såg en fågel genom fönstret. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0