24/10-fredag

Ja, så har en vecka snart gått igen. Jag har inte gjort särkilt mycket men försöker ta en dag i taget. Idag kände jag hur jag började få ångest helt plötsligt, hjärtat började bulta o jag andades fortare. Så har det bara blivit på jobbet tidigare. Jag tog en sobril, sen blev jag lite lugnare. Det var ju inte så länge sen jag började med en ny medecin, kanske det kan bli så då i början?
Jag önskar att jag kunde tycka livet var lite roligare. Jag har ju allt jag behöver, ändå känns livet så ofta meningslöst. Jag tycker dagarna  går så långsamt o allt känns så tungt o motigt. Jag fick låna ett par böcker i tisdags av ena syrran om hur man ska leva i glädje  o finna sin inre styrka. Jag har inte börjat läsa dom än men jag ska göra det  ikväll, kanske jag börjar se på saker annorlunda sen? Hoppas det.
I tisdags var jag hos min mor o vi åkte med hennes katt Selma (Zlatans mamma) till vetrinären för sterilisering. Det gick bra men stackars Selma var bra groggy efteråt o sov flera timmar. Ja o så umgicks jag med mor, ena brodern o syrrorna som också var där. Vi åt mat i Valdemarsvik medan Selma opererades. (inte brodern, han satt i bilen)
Hemma hos mor igen tog syrrorna o jag en promenad, det är fint med hösten tycker jag.
När jag kom hem på kvällen så blev Zlatan väldigt nyfiken på buren vi haft Selma i, jag tror han kände igen doften efter henne för han luktade jättemycket på handduken hon legat på.
Imorgon fyller min äldste son 18 år, han blir alltså MYNDIG, en stor dag! Själv tycker han inte det är nåt speciellt att fylla år, det är visst bara jag i min familj som tycker det är lite roligt. Vi ska iallafall äta nåt gott efter hans önskemål men tårta vill han INTE ha! Idag var sista dan på hans praktikplats ( som plåtslagare ) Nästa vecka är det höstlov för grabbarna, sen blir det skolan igen. Och jag börjar jobba den 10:e november. Det ska väl gå bra hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Monica

HIPP HIPP HURRA!

Grattis F på din 18 årsdag från oss alla.

2008-10-25 @ 15:41:53
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0