mår lite bättre...

Idag gjorde jag det. Sjukskrev mig alltså. Sa som det var att jag inte mår bra psykiskt. Och så ringde jag till G, min kontaktperson, hon sa att jag inte kan komma till läkare än på ett tag så jag måste jobba igen när jag varit hemma en vecka. Bara tanken att gå dit igen så snart får mig att må dåligt, kanske försöker jag imorgon att få tag i en annan läkare på min hemort. Hon har ju min journal och vet att jag mått dåligt förr. Ja, ja det ordnar sig väl.
Tog en sobril idag o la mig o sov ett tag, det var så skönt. En bekant till P, min sambo, var här ett tag. Var ute med Zlatan en hel timme. Nu ligger han här bredvid mig på soffan, utsträckt, o har det bra.
Det känns iallafall lite bättre idag när jag känner att jag kan koppla bort jobbet lite grann.
I helgen gjorde jag och P äppelmos på våra äpplen o igår gjorde jag iordning rårörd svarta vinbärssaft på våra vinbär. Det brukar jag göra varje år. Det är alltid bra när man har nåt att göra, det skingrar tankarna lite.
Nu ska jag gå ut till husvagnen, P och jag ska fika. Det är skönt att sitta där ibland.

Kommentarer
Postat av: E-M

Hoppas att du kan njuta lite av alla fina höstfärger. Att vara ute är bra för både kropp och själ (åtminstone min). Kram

2008-10-02 @ 21:15:05
Postat av: Gert

Hej!

Du måste göra lite mer saft och komma upp med snart, den var så god. Nu är jag inne på rabarbersaften.

PS: Nu har jag latg in en länk till din blogg, så bered dig på många besökare framöver :-)

2008-10-02 @ 21:18:15
URL: http://blogg.passagen.se/muranos
Postat av: Monica

Bra gjort, stanna hemma du och ha inte dåligt samvete för det.

Hoppas ni har ok väder så du kan ut och gå.

2008-10-02 @ 22:27:38
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0