A fyller 16 år!!!

Idag fyller min yngste son 16 år. Tänk, jag tycker inte det var länge sen han föddes! Och nu är han så stor, går första året på gymnasiet o allt. Gav honom choklad o mackor på sängen imorse, det är tradition o inget man kan bli för gammal för. Av mig o av A:s pappa fick han pengar, alltid bra att ha! Så har vi ätit tårta ikväll.
Äldste sonen, F, har varit o jobbat i Linköping idag med domkyrkan där. Jag vet inte riktigt vad han gjort men han sa att han suttit i en lift o monterat grejer till kyrkan. Inget för den som är höjdrädd inte!
I måndags var jag till läkaren o jag blev sjukskriven till den 9:e november. Så fick jag byta medecin från en sort till en annan o se om det blir bättre. Har svårt att somna på kvällarna trots 2 sorts sömnmedeciner + en sobril ibland. Men antagligen vilar jag för mycket om dagarna. Inför varje dag tänker jag att imorgon ska jag göra det och det, sen kommer morgondagen o inget blir gjort! Nu får jag verkligen skärpa mig!
I måndags gjorde jag iallafall nästan 10 liter hemlagad köttfärssoppa, så det blev några middagar att frysa in också. P har varit enormt trött den här veckan då han jobbar natt. Han vilar o vilar men är ändå helt slut. Jag tycker han ska sjukskriva sig men han är envis som en åsna tyvärr. Inte alltid så bra att vara envis för han borde tänka lite mer på sin hälsa, han är ju faktiskt sjuk. Ja ja, jag kan ju bara säja vad JAG tycker.
Nu ska jag gå o kolla på Bonde söker fru o se om det är nåt att ha, såg aldrig första avsnittet.

Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis A från oss här. Jag hinner knappt med att ha koll på alla födelsedagar längre, det är så många.



Vad bra att du blev sjukskriven längre, hoppas den nya medicinen är bättre.

Jag tar en halv propavan ca 21 och när klockan är 23-24 är jag som en klubbad säl och somnar. Vilken sort har du att sova på?

Är P trött av medicinen eller sjukdomen tror du? Usch så jobigt.



Hälsa alla från mig.

2008-10-15 @ 21:07:12
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Gert

Grattis till yngste sonen som fyllde år, Hurra! Och om jag inte missminner mig så fyller väl äldste sonen också år i dagarna... eller? Så för säkerhets skull säger jag grattis där också, Hurra!

2008-10-20 @ 23:18:47
URL: http://blogg.passagen.se/muranos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0