söndag 12/10

Ligger i sängen o skriver detta. P åkte nyss till jobbet, han hatar att börja jobba på söndagskvällen. Idag har det inte hänt mycket. Igår åkte A och jag till min systerdotter i Åtvidaberg för hon fyllde år den 7:e. Dit kom även min mor, bror, syster o morbror. T har 3 härliga katter, en av dom envisades med att lägga sig på bordet gång på gång när vi skulle fika. Det var skönt att komma bort lite hemifrån, det var länge sen jag åkte iväg på nåt sist.
Imorgon ska jag till läkaren i stan, får se om jag blir fortsatt sjukskriven eller inte. Tycker fortfarande att det mesta är trist o gör inte speciellt mycket. Jag brukar tänka att bara jag går ner i vikt så kommer allt bli jättebra. Men det  är ju egentligen inte så enkelt.
Nu har sönerna varsin moped som  vi köpte billigt av grannen idag. Dom kan behöva syssla med nåt annat än att bara sitta framför datorn tycker jag och P.
Orkade inte laga nån mat idag, det fick bli kebab-rulle (som jag inte orkade äta upp hela!) Men imorgon ska jag va duktig o göra hemlagad köttfärssoppa enligt konstens alla regler. Hemlagat är ju trots allt godast.
På "katt-fronten" är det lugnt, alla 3 kissemissarna är lika goa som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas det går bra hos läkaren i dag.

Här har vi sjuk son med feber och halsont, förra veckan var det dottern.

Hälsa alla.

2008-10-13 @ 15:03:55
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0