snart midnatt...

Klockan är halvtolv o jag kan inte sova trots sömnmedecin. Den biter väl inte på mig längre. Ska skjutsa sönerna till skola o praktikplats imorrnbitti. Sen kanske jag lägger mig en stund. Tänkte ta en promenad också, det ska ju va bra när man är nere.Det enda som är bra med det här är väl att jag går ner ännu mer i vikt, när jag blir deppig känner jag inte för att äta. Jag är ingen tröstätare med andra ord.
Om nån som själv varit deprimerad läser det här så skriv gärna hur du kom ur depressionen, vad som är bra och vad som inte är bra. Ni som är nere just nu får också gärna höra av er, kanske vi kan peppa varann?!

Kommentarer
Postat av: berra

ja har inte kommit ur min derppsion sen ja fick den i mitten av 70-talet, men ja tänker positivt ändå,att de inte kan bli värre än de man redan upplever.ha de o hÄlsa de övriga. MVH;BÄRRA BÄRSS!

2008-10-03 @ 00:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0