Mardrömmar o jobbstress...

Igår snöade det för första gången nu i vinter men det gick snart bort. Jag fortsätter kämpa på o gå till jobbet varje dag fast det känns för dj-t ibland. Jag började med en ny medecin för ett par dar sen o nu har jag drömt massor av läskigt på nätterna, inatt var det om vampyrer o att Star var jätteskadad o vi trodde hon var död men sen såg vi att hon levde o jag var precis förstörd o sa att vi måste till vetrinären med henne. Plus en massa annat äckligt.
Idag var vi bara tre på jobbet för att yngsta jobbarkompisen, hennes mormor hade fått en stroke o dött så hon var så klart helt nere efter det beskedet. Jag hoppas ändå hon kommer imorrn för det är väldigt tufft att bara vara tre stycken o vi har ca 500 elever som kommer o äter. Jag visste knappt vad jag gjorde till sist så stressad blev jag. Sen skulle en annan jobbkompis på möte på e-m så då var vi bara TVÅ kvar, tufft för oss! Men den gick den här dagen också o imorrn är det äntligen FREDAG!!!
Säjer dom att jag ska va själv i matsalen imorrn kommer jag säja att jag vill byta med nån för det klarar jag inte, jag klarar det knappt när vi är två. Så är det bara.
Sönerna har studiedagar både fredag o måndag, lyckliga dom! Jag har inte gjort mycket den här veckan efter jobbet, katterna tycker väl jag är dötrist som bara ligger på soffan. Sönerna bryr sig inte så mycket, bara dom får mat så sitter dom mest vid datorn sen. Nåväl, jag  kanske får världens energi snart när kroppen ställt om sig efter den nya medicineringen, jag tycker redan det känns lite bättre.
Den här helgen ska jag bara VILA, förra helgen var alldeles för jobbig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar de,genom motgångar blir man stark, de vet ja??? du vet vem!

2008-11-22 @ 18:35:36
Postat av: Monica

Hur är det?

Har ni fått mer snö?

2008-11-23 @ 20:15:28
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0