8/11- lördag

Idag var jag och A till stan för att handla kläder till honom. Han är sån att han hatar att köpa kläder men ibland är man ju bara tvungen. Det blev en tröja, 3 t-shirtar, kalsonger o strumpor. Köpte även kalsonger o strumpor till F  och så köpte vi ett par tjocka strumpor o en tröja i Farsdags-present till P. Det är ju Fars Dag imorgon. Ett par tårtor köpte vi också, frysta. Sen var A in på Mediamarkt medan jag satt i bilen. Innan vi åkte hem köpte vi Superkebab-pizza på Cicis o tog med hem. Dom är så stora så delar man två pizzor på fyra pers. så blir man mer än proppmätt. Jag orkade bara äta en fjärdedels pizza.
Idag sov jag jättelänge. Imorrn måste jag städa upp lite här tills det är dags att börja jobba på tisdag. Jag är väldigt bra på att stöka till nämligen. Fattar inte hur folk gör för att ha så himla välstädat jämt. Själv är jag mer av den bohemiska sorten så när det ska komma folk på besök här måste jag jämt panikstäda innan. Önskar att jag kunde vara mer ordentlig av mig men det är väl bara att inse att man är som man är. Folk får ta mig som jag är helt enkelt. Såg Stjärnor på is förut, blev f-d för att Kicken o Åsa åkte ut, folk röstar så konstigt nästan jämt tycker jag.Nu ska jag lägga mig o läsa lite, ska försöka att inte sova så länge imorrn. På tisdag måste jag ju gå upp redan vid sex-tiden.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hur var det att börja jobba igen?

Var det okej tycker du?



Hälsa P och grabbarna!

2008-11-11 @ 22:57:22
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0