Zlatan 5 månader idag

Hade gäster igår, vi åt lax, potatis o sallad. Till fikat rabarber o äppelpaj med vaniljsås.Jag var så nervös innan dom kom så idag känner jag mig precis utpumpad. Har klarat av jobbet med nöd o näppe, efter arbetsdan var jag till G o pratade. Hon tyckte att eftersom jag känt mig så nere sista tiden skulle jag öka medecinen o få en till medecin. Hon tycker att jag nedvärderar mig själv o  tror att jag inte klarar av nåt fast jag visst gör det. Jag går o oroar mig för mycket, för jobbet o sånt.
Idag blir lilla Zlatan 5 månader. Han har vuxit en hel del sen han kom hit den lilla gullplutten. Gosan hade stängt in sig själv i en byrålåda igår, som hon brukar göra när vi får gäster. Och ibland gömmer hon sig under sängöverkastet. När jag skulle lägga mig igår tyckte jag det var konstigt att inte Star synts till på hela dan. Gick ut till garaget o där var hon! Stackarn hade suttit där sen ända dan innan till o med.
Ikväll ska jag lägga mig så fort jag kollat på ToppForm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0