Varit en latmask idag

Idag har jag varit totalt onyttig, har i stort sett gjort ingenting mer än att laga mat då. Ugnstekt falukorv o potatismos blev det. Imorgon måste jag skärpa till mig lite, plocka undan o sätta fram lite tomtar. I helgen ska jag antagligen ta med min mor o åka på julmarknad i Långrådna. Det är kul att  gå på såna tycker jag, där dom säljer hantverk o allt möjligt. Förhoppningsvis blir det några julklappar också, men i år blir det bara billiga sådana. Det viktigaste är att man träffas o umgås tycker jag, julklappar är ju mest till för barnen.
Ikväll ska jag se "Andra avenyn" o kanske "House" om jag orkar (jag som bara vilat mig idag!)  Jag tycker han har sån härlig humor, House alltså. Imorrn ska jag upp tidigt o skjutsa grabbarna till skolan, om nu F ska dit imorrn för han har varit förkyld några dar. Sen vilar jag INTE FÖR LÄNGE, för jag tänker inte va lika lat som idag. Igår provade jag att sova utan mina två sömnmedeciner, tog bara en sobril, det gick rätt bra att sova ändå. Tyvärr använder jag inte masken så ofta som jag borde men P säjer att nu har jag inga långa andningsuppehåll längre, även om jag fortfarande snarkar. Jag tror det beror på att jag gått ner i vikt. Min dröm är att slippa masken helt om jag går ner till min målvikt. Tänk er att sova med en dammsugare som surrar i bakgrunden, ungefär så är det att sova med masken. Plus att den skaver o man måste ta nässpray ibland för det går ju bara att andas genom näsan när man har den på. Men ändå är jag glad att jag har den, annars skulle jag ju ALDRIG bli riktigt utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0