Många kilon kvar!

Det blev lussekatter till slut, idag bakade jag 48 st. Jag ska göra en omgång till innan jul. Dom blir så saftiga och goa när man har kesella i. Fick ett ryck o dammsög också.
En lite jobbig sak med min medecin är att man känner sig "likadan" hela tiden, det blir liksom inga toppar eller dalar. Jag blir inte vare sig riktigt glad eller riktigt ledsen, o det kan jag sakna. Man blir så att säja "känslomässigt kastrerad" eller hur jag ska uttrycka det. Jag hoppas jag inte behöver hålla på o ta den här medecinen längre än till sommaren iallafall. Jag vill känna RIKTIGA känslor!
Fick veta idag att jag blev sjukskriven den här månaden ut. Det behövs känner jag.
Det går lite trögt med mitt bantande nu, jag har hitills gått ner 11 kilo sen i somras.Så det är många kilon kvar till mitt slutmål. Men jag SKA klara det! Kan andra så kan väl jag. Jag väger 94 kilo nu och ska ner till 75 kilo till sommaren. Det kändes ganska hemskt när man vägde tresiffrigt, aldrig mer säjer jag!!
Ja, nu när jag "avslöjat" hur mycket jag ska gå ner så har jag ännu mer press på mig att klara det! Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Klart vi håller tummarna för dig, 11kg är ju jätte-

bra.Själv har jag ingen motivation nu,får ta tag i det efter jul.. Hoppas du mår bättre nu när du slipper tvinga dig iväg till jobbet iallafall.

Hälsa familjen från oss i Falerum!!

2008-12-02 @ 14:46:13
Postat av: Monica

11 kg är ju mycket. Grattis till det, verkligen bra gjort!

Vi får försöka ses runt julhelgerna, det skulle vara roligt.

Vad bra att du slapp gå tillbaka till jobbet igen när det känns så tungt. Nu kan du julpyssla och ta promenader(om vädret tilllåter) och bara vara.

Ha det bra!

2008-12-02 @ 16:10:43
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Monica

11 kg är ju mycket. Grattis till det, verkligen bra gjort!

Vi får försöka ses runt julhelgerna, det skulle vara roligt.

Vad bra att du slapp gå tillbaka till jobbet igen när det känns så tungt. Nu kan du julpyssla och ta promenader(om vädret tilllåter) och bara vara.

Ha det bra!

2008-12-02 @ 16:11:24
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: E-M

Hmmm..tycker nog att Monica är lite tjatig...men 11 kg är jättebra! Bra gjort att baka lussekatter också, själv har jag inte bakat nåt till jul. På fredag åker vi till varmare trakter (Gran Canaria). Det ska bli SKÖNT! Ha det bra och hälsa familjen!

2008-12-02 @ 16:58:09
Postat av: susanne

Tack för kommentarerna! Vad skönt det låter att resa bort, hoppas ni får det trevligt! Ha det bra allihop!

2008-12-02 @ 19:42:43
URL: http://catsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0