Ingen rolig dag!

Igår fick jag upp lite jultomtar mm på hyllorna, idag har varit en sån där seg dag igen då jag ingenting fått gjort. Jag var till min kontaktperson G i e-m. Fick fylla i ett formulär om hur jag mår. Hon tyckte jag eventuellt skulle få ECT-behandling för att jag mår så dåligt. Men jag vill helst inte bli inlagd sa jag. Hon skulle prata med läkaren o höra av sig till mig imorgon.
Usch, jag känner mig så ONYTTIG. Jag bara går här o gör inte ett skit, o har ingen lust att göra nåt heller, vill bara att det ska bli kväll så jag får SOVA. Önskar att jag kunde vara lite mer positiv men ibland rår man inte för att man mår piss.Så här vill jag verkligen inte känna för resten av livet, det vore en mardröm!
Inte har jag köpt en enda julklapp heller. Ska väl åtminstone ge nåt till familjen o dom man firar jul med. Katterna är så gulliga som vanligt.
Svärmor är till sjukhuset igen, såret har gått upp. Och P mår inte så bra, så idag är det visst bara elände överallt!

Kommentarer
Postat av: Monica

Men fy vad jobbigt för er med allt elände. Det är verkligen tråkigt att höra att du inte mår bra alls.



Vad tror du själv, kan ECT vara en lösning eller medicinen du redan äter?

Det är så hemskt att höra att P och hans mamma inte mår bra. Hälsa så mkt till honom.

Ta hand om dig!

2008-12-05 @ 22:57:50
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Susanne

Hej! Jag tror att jag kan ha mått dåligt pga biverkningar av en medecin jag redan äter. Kolla min blogg så kan du läsa där! Hälsa familjen!

2008-12-06 @ 18:35:03
URL: http://catsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0