varit sååå duktig och städat..!

Usch, jag är genomsvettig, har städat toaletterna grundligt och dammsugit hela övervåningen samt våttorkat. Intressant sysselsättning en lördag kväll va?! Men eftersom jag är sån att jag hatar att städa så skjuter jag upp det så länge som möjligt tills jag inte själv står ut med röran.Det finns så mycket andra roligare saker att göra än att städa. Men tyvärr måste det ju göras emellanåt. Imorgon ska jag fortsätta nu när jag ändå kommit igång.
Min ena katt Gosan hade varit så "duktig" och kissat på golvet, jag har känt att det luktat och lyckades lokalisera var när jag städade. Hon är sådär knäpp ibland, när Star kom hit för ca 2år sen så höll hon på och kissade varje dag på golvet en period. Visserligen på samma ställe men ändå! Jag tror inte hon gillade konkurrensen från Star och frågan är ju hur det kommer att gå nu när vi ska hämta Zlatan om en vecka. Tja, den som lever får se!
Nu har jag köpt kattlåda, ett klösbräda och lite leksaker till Zlatan. Gosan blev väldigt intresserad när jag kom hem med det.
Idag blev det mat från McDonalds, var inne i stan några timmar. Min sambo är där nu för det är cruising på stan och han gillar gamla bilar.
Själv ska jag se en rysare på TV för att koppla av lite. Imorgon ska jag ut och gå med stavar för första gången. Det ser ju skitlöjligt ut men dom som provat säjer att det är så bra. Det skadar ju inte att prova iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0