Trött trött trött...

Idag låg jag och drog mig till klockan tolv, var vaken flera gånger tidigare men låg kvar i sängen bara för det var så skönt. Har ju gått upp vid sextiden i veckan så...Nu har jag en stor disk, massor av tvättkläder att vika ihop och att åka o handla att se fram emot. Sambon jobbar hela hela  helgen.
Veckan som gått har varit skitjobbig. Det är rena slavfasonerna på jobbet, man hinner knappt få i sig kaffet efter lunchen förräns man ska upp o jobba igen. Dessutom är vi ju en mindre nu. Men jag ska verkligen göra slag i saken nu och försöka få nåt annat, inte fullt lika stressigt jobb. Den här takten orkar jag inte jobba i.
Det är iallafall skönt att det är helg och att man kan sova länge.
Mina katter har inte gjort så stort väsen av sig i veckan, Gosan ligger o sover på en stol nu. Hon tyckte väl att jag sov för länge idag för hon försökte väcka mig ett par gånger. Star hade lagt en råtta på gången till huset igår.
Om ett par veckor är det dags för vår nya familjemedlem, kattungen Zlatan, att komma hit. Det ska bli kul. Jag hoppas bara de andra katterna tycker det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0