tacos och körkort

Jag har förberett tacos som jag ska ta ner till min mor där jag och mina syskon ska samlas. Det är inte så ofta vi träffas allihop tillsammans så det ska bli kul. Och så får man ju träffa kattungarna igen!
Min sambo och min yngste grabb följer med, har försökt väcka storebrorsan utan resultat. Han sover ju gärna på dagarna och är vaken om nätterna. Då sitter han vid datorn och spelar eller ser på film.
Men nu får han skärpa till sig snart när skolan och arbetspraktiken börjar. Jag vill att han ska börja övningsköra för han fyller snart 18 men han verkar inte ha så bråttom.
Gosan har sprungit ut och in idag, vet inte vad det är med henne. Star har jag inte sett så mycket av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0