syskonträff...

Nu är det söndag och jag kan inte längre förtränga att jag faktiskt börjar jobba igen imorgon eftr en lång och skön sommarledighet. Det känns inte alls kul men det är väl bara att bita i det sura äpplet som man brukar säja.
Igår hade jag iallafall en mycket trevlig dag på landet. Jag träffade min mor och alla mina syskon hemma hos min mor.
Vi åt tacos och hade det mysigt, min sambo och yngste son var också med.
Jag träffade även Zlatan och de andra kattungarna och kattmamman Selma. Dom busade och for runt som vanligt.
Min son hjälpte min ena bror med att starta en egen blogg. Alla syskon utom en har varsin nu.
Vi åkte ner till en sjö för andra brodern tänkte bada men fegade ur. Tog många kort under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0