dags för nytt jobb..?

Har jobbat, idag var det verkligen svettigt. Jag har en känsla av att jag kommer sluta detta jobbet snart, det är för mycket som ska göras på för kort tid. Så har det hållit på flera år nu, när jag började för 12 år sen var vi 7 personal, nu är vi nere i 4.
Till slut orkar inte kroppen längre.
Usch, det låter som om jag vore typ 90! Men det ÄR faktiskt jobbigt. Tur att jag har min underbara familj att komma hem till. Grabbarna är ju snart vuxna men än så länge behöver dom en, vem ska t ex annars laga deras mat?! Och skjutsa än hit och än dit?
Så har vi min sambo och våra gulliga katter också. Vad skulle jag göra utan dom?! Jag är verkligen glad att jag har dom.
Nu ska Gosan och jag lägga oss så jag orkar upp imorgon. Star brukar gå ut på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0