Äntligen helg...

Äntligen helg! 2 långa härliga dar att göra vad man vill på! Jag vet i allafall vad jag ska göra. Det blir nog en sväng in till stan imorgon, köpa kläder och skor till ena sonen och lämna tillbaka en väckarklocka som inte funkade. Jag ska ut och
promenera med gåstavar som jag fick låna av svärmor. Jag ska städa härhemma om jag orkar (men det måste jag!)
Så ska jag väl förbereda lite för Zlatans ankomst, fixa kattlåda och lite leksaker till honom.Om exakt en vecka ska vi hämta honom! Det ska verkligen bli roligt!
Den här veckan har det gått riktigt bra på jobbet förutom i måndags, då var jag inte glad. Men det skiter vi i nu. Shit happens!
Nu ska jag gå in på min ena brorsas blogg och kolla om han skrivit nåt, han är dålig på det tycker jag. Skärp dig brorsan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har fullt upp. snart har ja huggit upp sista veden.

2008-08-29 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0